Nieuwjaarsbijeenkomst in Utrecht

Door Quincy van den Berg op 12 januari 2023

De beste wensen voor dit nieuwe jaar en dat we mooie uitslagen halen bij de verkiezingen voor de Provinciale Staten en de waterschappen. Dan ook kunnen we een sterke positie houden in de Eerste Kamer.

Op zaterdag 14 januari a.s. van 16.00-18.00 houden we de Nieuwjaarsbijeenkomst van het gewest, tegelijk de aftrap voor de campagne.

We doen dat in De Kargadoor, Oudegracht 36 in Utrecht, op loopafstand van het station, bushaltes en parkeergarages.

Naast elkaar een goed nieuwjaar wensen met een hapje en een drankje kun je toespraken verwachten van Karst Schuring, onze voorzitter en van beide lijsttrekkers binnen ons gewest: Hans Adriana voor de Provinciale Staten en Nanda van Zoelen voor het waterschap HDSR. Campagnecoördinator Jasper Kars praat ons bij over hoe de campagne vorm gegeven gaat worden.

Wij hopen velen van jullie daar te zien.

Quincy van den Berg

Quincy van den Berg komt uit Amersfoort. Hij is actief geworden tijdens de campagne. Op de ALV van 30 september 2023 is hij benoemd als secretaris van het gewest.

Meer over Quincy van den Berg