Nieuwjaarsbijeenkomst in Utrecht

Door Sytse Koopmans op 12 januari 2023

De beste wensen voor dit nieuwe jaar en dat we mooie uitslagen halen bij de verkiezingen voor de Provinciale Staten en de waterschappen. Dan ook kunnen we een sterke positie houden in de Eerste Kamer.

Op zaterdag 14 januari a.s. van 16.00-18.00 houden we de Nieuwjaarsbijeenkomst van het gewest, tegelijk de aftrap voor de campagne.

We doen dat in De Kargadoor, Oudegracht 36 in Utrecht, op loopafstand van het station, bushaltes en parkeergarages.

Naast elkaar een goed nieuwjaar wensen met een hapje en een drankje kun je toespraken verwachten van Karst Schuring, onze voorzitter en van beide lijsttrekkers binnen ons gewest: Hans Adriana voor de Provinciale Staten en Nanda van Zoelen voor het waterschap HDSR. Campagnecoördinator Jasper Kars praat ons bij over hoe de campagne vorm gegeven gaat worden.

Wij hopen velen van jullie daar te zien.

Sytse Koopmans

Sytse heeft gewerkt als organisatieadviseur en trainer. Hij is nu gepensioneerd en runt een B&B. Hij is ruim 40 jaar lid van de partij en was in 2010 – 2014 raadslid in Utrecht. Afgelopen periode was Sytse voor het gewest actief als coördinator ROSA-leergang.

Meer over Sytse Koopmans