Gewestelijke vergadering in Utrecht

Door Quincy van den Berg op 8 november 2019

op zaterdag 23 november a.s. van 10.00-13.00 in de Ulu-moskee, Westplein Utrecht (vlak achter het station Utrecht Centraal).

Het inhoudelijke thema zal het stikstof dossier zijn, leden van de Statenfractie werken mee aan de voorbereiding.

Inloop vanaf 9.30 uur, we beginnen om 10.00 uur met een korte vergadering om Jaarplan en Begroting vast te stellen. Het Jaarplan is een voortzetting van het huidige Jaarplan, René Harinck zal dit toelichten. Daarna wordt de Begroting 2020 voorgelegd (ter plekke beschikbaar) en gevraagd deze goed te keuren.

Na een kort rondje mededelingen gaan we verder met een inhoudelijk deel.

Hans Blom, lid van het gewestelijk bestuur, zal dit voorzitten.

Vanuit de Tweede Kamerfractie komt William Moorlag, hij zal iets vertellen over hoe de Tweede Kamerfractie van de PvdA stelling neemt en kan allerlei vragen beantwoorden.

Vanuit de Statenfractie zal Wilma de Boer-Leijsma iets vertellen.

Daarna alle ruimte voor discussie, vooral ook over wat we vinden dat er door de provincie zal moeten gebeuren.

We stoppen rond 12.30 uur, er is daarna een broodje voor een ieder.

Quincy van den Berg

Quincy van den Berg komt uit Amersfoort. Hij is actief geworden tijdens de campagne. Op de ALV van 30 september 2023 is hij benoemd als secretaris van het gewest.

Meer over Quincy van den Berg

Waar ben je naar op zoek?