Door op 6 maart 2017

Op de koffie bij Loes Ypma

Op zondagmorgen 12 maart van 11.15 tot 12.15 kunt u op de koffie bij Loes Ypma, Woerdens PvdA-kandidaat voor de Tweede Kamer.
Zij nodigt u uit in café Victoria, Stationsweg 14, 100 meter van het station van Woerden en wil met iedereen in gesprek.

Loes Ypma: “Er valt wat te kiezen op 15 maart. We zien nu het herstel van onze economie. De werkloosheid daalt en voor het eerst in zeven jaar hebben méér mensen een vaste baan. Het is zaak Nederland nu echt vooruit te brengen. Met eerlijke spelregels in de economie, zodat bedrijven ook netjes belasting betalen. Op de werkvloer, zodat we uitbuiting voorkomen en mensen vaste contracten krijgen. En in de samenleving, zodat we minder schreeuwen naar elkaar en meer naar elkaar luisteren.”

Loes was de afgelopen vier jaar PvdA-woordvoerder over de jeugdzorg, het onderwijs, vooral het passend en speciaal onderwijs en de leraren. En Loes was de Utrechtse vertegenwoordiger. In de komende jaren wil ze blijven knokken voor een eerlijke samenleving, vaste banen en een goede start voor álle kinderen.

Frans van Bork zal Loes kritisch bevragen en de discussie leiden. Het bestuur van de PvdA-Woerden in café Victoria zorgen voor de koffie.

Het bestuur van de PvdA-Woerden, Jelle IJpma, Sjoerd Plantenga, John Naipal

Vragen over dit bericht: Jelle IJpma, 0612732308