Wie wil een steentje bijdragen aan progressieve politiek in onze provincie?

Door Quincy van den Berg op 25 april 2018

Het bestuur van het gewest Utrecht roept leden op om zich kandidaat te stellen als lid van de Provinciale Staten of het Waterschap HDSR.

Hieronder vind je achtereenvolgens:

Heb je belangstelling en wil je meer informatie: neem per mail contact op met Sytse Koopmans, secretaris van het gewest.

Desgewenst kan een informatieavond georganiseerd worden of breng ik je in contact met een van de nu zittende leden voor een gesprek over wat het betekent om in de Provinciale Staten te zitten of in het Waterschap.

Sollicitatiebrieven waarin je reageert op de eisen uit het profiel en de gevraagde competenties met je CV worden voor 4 juni verwacht bij Sytse Koopmans, de nodige vertrouwelijkheid wordt in acht genomen. Heb je belangstelling voor de plaats van lijsttrekker, geef dat dan meteen in je sollicitatie aan.

Aanwijzen lijsttrekkers gebeurt op 14 juli op gewestelijke ledenvergadering. Rest van de lijst en de programma’s op de gewestelijke ledenvergadering van 15 september.​

Woon je in het verzorgingsgebied van een ander waterschap en heb je belangstelling: kijk even bij het aangrenzende gewest dat daar de verkiezing organiseert.

Quincy van den Berg

Quincy van den Berg komt uit Amersfoort. Hij is actief geworden tijdens de campagne. Op de ALV van 30 september 2023 is hij benoemd als secretaris van het gewest.

Meer over Quincy van den Berg